Harvard Business Review Polska ICAN Institute
W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.
Warszawa, 14 maja 2019
Konferencja już się odbyła, jednak organizujemy jescze inne wydażenia. Jeśli chcesz się z nimi zapoznać kliknij tutaj.

PRZEDSIĘBIORCZA KULTURA ORGANIZACYJNA

Czy wiesz, że obecna kultura organizacyjna może być barierą rozwoju Twojej firmy? Poznaj najnowsze sposoby tworzenia kultury zorientowanej na stymulowanie przedsiębiorczości!

PRZEDSIĘBIORCZA KULTURA ORGANIZACYJNA - Peter Vogel, główny prelegent konferencji

gość specjalny

Peter Vogel

wybitny ekspert w zakresie tworzenia kultury przedsiębiorczości w firmach. Profesor prestiżowej IMD Business School, autor „Harvard Business Review”

Idea konferencji

W dzisiejszym szybkim świecie kultura organizacyjna staje się kluczowym czynnikiem definiującym naszą zdolność do pozyskiwania, utrzymywania i motywowania pracowników.

Jednym z głównych wyróżników najlepszych firm jest zdolność do ciągłego definiowania się na nowo. Takie podejście charakteryzuje kulturę organizacyjną promującą aktywność pracowników, wyzwalającą ich potencjał i tzw. wewnętrzną przedsiębiorczość.

Aby nie pozostawać w tyle, warto zawczasu nie tylko przewidzieć zmiany i zakłócenia zagrażające pozycji firmy. Należy także wskrzesić aktywne zaangażowanie wśród pracowników, którzy zamiast czekać na polecenia menedżerów, sami szukają szans na pozytywną zmianę. Brzmi to jak utopia? Niekoniecznie. Nie chodzi o to, aby każdy z Twoich pracowników stał się Steve’em Jobsem – w zupełności wystarczy, jeśli Twoja firma uwolni ich potencjał przedsiębiorczości.

Dowiedz się więcej…

Pobierz naszą broszurę aby dowiedzieć się więcej!

Oferta
wartości

Cel konferecnji
  • Zdobycie nowych źródeł przewagi w warunkach cyfrowej transformacji
  • Stworzenie środowiska pracy wspierającego przedsiębiorczość
  • Wzrost zaangażowania pracowników i przyciąganie najlepszych
Kto skorzysta?
  • Prezesi i właściciele firm
  • Dyrektorzy i menedżerowie wszystkich pionów w firmie
  • Pracownicy działów HR
Dlaczego warto?
Zyskasz narzędzia, strategie i wskazówki, dzięki którym zbudujesz kulturę przedsiębiorczości i sprostasz wszystkim kluczowym zmianom wynikającym z cyfrowej transformacji.
Problem

Cyfrowa transformacja, zmienność rzeczywistości biznesowej i nowe realia demograficzne sprawiają, że musimy jednocześnie walczyć o klientów i o pracowników!

Paradoksalnie narzędziem, które pozwala realizować oba cele, jest…
kultura organizacyjna nowej generacji. Jak ją stworzyć?

Nowa normalność to nie tylko szanse, ale i zagrożenia dla dotychczas stabilnie rozwijających się organizacji. Bez względu na to, czy jesteśmy dużą, średnią, czy małą firmą, musimy zachowywać się jak start-up: stale wymyślać nowe produkty i nowe rozwiązania. Pomóc nam w tym mogą tylko utalentowani, innowacyjni pracownicy, których pozyskamy, tworząc w firmie odpowiednią kulturę organizacyjną, składającą się z poczucia sensu, unikalnych wartości i atmosfery.

Potrzebujemy kultury nowej generacji, która przyciągnie i zatrzyma w firmie młodych pracowników oraz pobudzi ich przedsiębiorczość i innowacyjność. Dzięki temu będziemy w stanie skuteczniej konkurować o klientów. Ale czy jest to w ogóle możliwe? Jak stworzyć kulturę, która pozwoli pogodzić ze sobą oba te priorytety?

PRZEDSIĘBIORCZA KULTURA ORGANIZACYJNA - Eric Almquist, główny prelegent konferencji
Rozwiązanie

Uwolnij potencjał innowacji oraz zaangażowanie swoich pracowników, tworząc w firmie kulturę przedsiębiorczości!.

Duża zmienność rzeczywistości biznesowej w warunkach cyfrowej transformacji nie musi oznaczać problemów z utrzymaniem konkurencyjności. Zasady gry zmieniają się dziś tak szybko, że aby wygrać, musisz nauczyć się wymyślać swoją organizację na nowo – tak jak robią to już najlepsze firmy na świecie. Wejdź na zupełnie nowy poziom innowacyjności, jednocześnie pozyskując i zatrzymując utalentowanych i zaangażowanych pracowników: wdróż w firmie kulturę przedsiębiorczości!

Przedsiębiorczość ukierunkowana do wewnątrz organizacji (intraprzedsiębiorczość) to stan, w którym pracownicy (zwłaszcza z pokolenia cyfrowych tubylców) w naturalny sposób przejmą większą odpowiedzialność za sukces firmy i staną się bardziej zmotywowani, lojalni wobec organizacji oraz bardziej twórczy.

EKSOSYSTEM PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

PRZEDSIĘBIORCZA KULTURA ORGANIZACYJNA - Eric Almquist, główny prelegent konferencji
Pobierz raport…

Jak zastosować praktyki startupowe w dużej firmie?

Prelegenci

GOŚĆ SPECJALNY:

Peter Vogel

Doświadczony przedsiębiorca i profesor biznesu rodzinnego oraz przedsiębiorczości w IMD Business School.

Kultura przedsiębiorczości - Peter Vogel, gość specjalny

dr Witold Jankowski

Redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska” oraz prezes ICAN Institute.

Kultura przedsiębiorczości - dr Witold Jankowski, redaktor naczelny Harvard Business Review Polska
Kultura przedsiębiorczości - Peter Vogel, gość specjalny

Peter Vogel

Doświadczony przedsiębiorca i profesor biznesu rodzinnego oraz przedsiębiorczości w IMD Business School. Wspiera firmy na całym świecie w efektywnym zarządzaniu kulturą organizacyjną, budowaniu przewagi konkurencyjnej, pobudzaniu przedsiębiorczości wśród pracowników oraz organizowaniu innowacyjnych struktur w warunkach zmienności i niepewności rynkowej. Wcześniej związany był z Uniwersytetem St. Gallen oraz ze Szwajcarską Fundacją Monitorowania Start-upów. Założyciel i prezes Venture Partners AG oraz członek sieci ekspertów Światowego Forum Ekonomicznego (WEF). W ciągu ostatnich lat współpracował z rządami wielu państw przy uruchamianiu oraz ulepszaniu ekosystemów start-upowych. Chętnie dzieli się swoją wiedzą jako autor licznych pozycji książkowych oraz artykułów w czasopismach akademickich, a jego prace są często cytowane przez wiodące media biznesowe, takie jak m.in. „Harvard Business Review”, CNN, „Huffington Post”, „Forbes”, „Financial Times”, TechCrunch. Regularnie występuje również jako mówca konferencyjny m.in. podczas Światowego Forum Ekonomicznego, Szwajcarskiego Forum Gospodarczego, Globalnego Szczytu Firm Rodzinnych, Szczytu G20 Młodych Przedsiębiorców, Sympozjum St. Gallen czy Forum Młodzieży G20.

Kultura przedsiębiorczości - dr Witold Jankowski, redaktor naczelny Harvard Business Review Polska

dr Witold Jankowski

Redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska” oraz prezes ICAN Institute. Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami w dziedzinie innowacji, takimi jak dr Alex Osterwalder czy prof. Hal Gregersen. Współpracuje z najlepszymi ośrodkami badawczymi i szkoleniowymi (Harvard Business School, Human Synergistics International, Communispond, Marshal Goldmitsh Group). Doświadczony wykładowca: w latach 1992-2000 wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie. Od tamtego czasu prowadzi programy rozwojowe dla top menedżerów w Polsce (ManagementTM, Strategic Leadership AcademyTM, Personal Leadership AcademyTM). Współpracował z wieloma firmami jako konsultant i trener (m.in. Goodyear Polska, SAP, Lyreco, Lotos, Hestia, Ciech SA, TPSA, Eurozet, GlaxoSmithKline, Kolporter, Grupa PSB, Węglokoks).

Zobacz wideo

Program
Konferencji

09.00 – 09.30

Rejestracja i networking przy kawie

09.30 – 09.45

Rozpoczęcie konferencji

Kultura przedsiębiorczości - Adrianna Wardzała, Harvard Business Review Polska

Adrianna Wardzała
dyrektor marketingu „Harvard Business Review Polska”

09:45 – 10:45

Kultura organizacyjna: strategiczne narzędzie walki o klienta i pracownika w świecie VUCA

  • Kiedy kultura organizacyjna staje się barierą rozwoju? Sprawdź, czy ten problem dotyczy Twojej firmy!
  • Dylematy rozwojowe dojrzałych organizacji i firm rodzinnych a kultura organizacyjna
  • Jak cyfrowa transformacja zmienia środowisko pracy i jak może zmniejszyć produktywność i przedsiębiorczość?
  • Kultura organizacyjna a spójność nowego środowiska pracy – co trzeba wiedzieć, jak warto działać?
  • Magnes na talenty: kultura organizacyjna jako narzędzie rekrutowania, rozwoju i motywowania pracowników
  • Rola kultury organizacyjnej w promowaniu inicjatyw rozwojowych
  • Czy pracownik może być przedsiębiorcą?
Kultura przedsiębiorczości - dr Witold Jankowski, redaktor naczelny Harvard Business Review Polska

dr Witold Jankowski
redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”

10:45 – 11:00

Zapraszamy na kawę

11:00 – 12:30

Kultura przedsiębiorczości: jak intraprzedsiębiorczość pomaga budować inspirujące, zaangażowane i pełne innowacji środowisko pracy? (część I)

  • W jaki sposób zewnętrzne zmiany w środowisku biznesowym wymuszają zmiany wewnątrz firm?
  • Pięć czynników powodujących, że promowanie przedsiębiorczości w firmach staje się kluczowe – jak sprawdzić, czy dotyczą także Twojej organizacji?
  • Cyfrowa transformacja – jak wpływa na firmę i jak zmienia środowisko pracy?
  • Dlaczego większość inicjatyw budowania przedsiębiorczości w firmach zawodzi? Sprawdź, czy popełniasz te błędy
  • ABC przedsiębiorczości, czyli czym naprawdę jest przedsiębiorczość i które z jej elementów mogą być przeniesione do istniejących firm?
  • Osobiste cechy przedsiębiorców: które z nich można promować wśród pracowników?
  • Musk i Zuckerberg… w Twojej firmie? Jak sprawić, by pracownicy przejęli zachowania wyróżniające innowacyjnych przedsiębiorców?
  • Teoria efektuacji jako opis wzorcowej inicjatywy rozwojowej: co z niej wynika dla kultury organizacyjnej w Twojej organizacji?
  • Pozyskiwanie start-upów (przejęcia i alianse) – alternatywa dla wewnętrznej przedsiębiorczości?
Kultura przedsiębiorczości - Peter Vogel, gość specjalny

Peter Vogel
gość specjalny

12:30 – 13:30

Zapraszamy na lunch

13:30 – 15:00

Kultura przedsiębiorczości: jak intraprzedsiębiorczość pomaga budować inspirujące, zaangażowane i pełne innowacji środowisko pracy? (część II)

  • Przedsiębiorczość vs. intraprzedsiębiorczość: jak je łączyć?
  • Czym są ekosystemy przedsiębiorczości i intraprzedsiębiorczości oraz jak je tworzyć? 14 kluczowych zasad, które Ci w tym pomogą
  • Otwarta innowacja, kokreacja, crowdsourcing: jak bezbłędnie stosować praktyki start-upowe w środowisku korporacyjnym?
  • Zarządzanie talentami w środowisku intraprzedsiębiorczym – jak pozyskiwać, wyłaniać i utrzymywać przedsiębiorczych pracowników?
  • Budowanie kultury intraprzedsiębiorczości krok po kroku: 3obszary, w których musisz zacząć działać już teraz
  • Jak dostosować kulturę organizacyjną do strategii, wielkości i fazy rozwoju firmy?
  • Kultura przedsiębiorczości w firmach rodzinnych: specjalne lekcje i zasady
Kultura przedsiębiorczości - Peter Vogel, gość specjalny

Peter Vogel
gość specjalny

15:00 – 15:15

Zapraszamy na kawę

15:15 – 15:45

Mierzenie i zarządzanie kulturą przedsiębiorczości

  • „Przedsiębiorcy” w organizacji – jak ich identyfikować i rozwijać?
  • Jak wdrażać kulturę przedsiębiorczości- co jest właściwą sekwencją działań?
  • Neuronauki w budowie wygrywających zespołów
  • Jak neuronauki pomagają w efektywnej współpracy naturalnych przedsiębiorców i innych członków zespołu (potrzebujesz jednych i drugich…)
  • Identyfikacja i zarządzanie barierami kulturowymi na poziomie całej organizacji
Kultura przedsiębiorczości - Anna Łakomy, gICAN Diagnostics Director

Anna Łakomy
ICAN Diagnostics Director

15:45 – 16:00

Zapraszamy na kawę

16:00 – 16:45

Warsztat dla uczestników Elite Leadership Program

Cennik

Cena standardowa

4 614,00 zł

netto

Cena dla nowych Klientów z prenumeratą Basic HBRP

3 950,53 zł

netto

Cena dla Klientów ICAN i Prenumeratorów HBRP

2 999,00 zł

netto

Partner Klubu Elite Leadership Program

dr Irena Eris

Gwarancja korzyści HBRP

Jeśli po zakończeniu konferencji uznają Państwo, że omawiane techniki nie mają zastosowania w Państwa przypadku bądź mają Państwo jakiekolwiek zastrzeżenia dotyczące jakości prowadzenia konferencji lub towarzyszących jej materiałów, oferujemy całkowity zwrot kosztów uczestnictwa!

Dlatego z uczestnictwem w konferencji nie wiąże się żadne ryzyko, a tylko możliwość osiągnięcia wymiernych korzyści w postaci praktycznych umiejętności oraz nowych rozwiązań w firmie.

dr Witold Jankowski - redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska

dr Witold Jankowski - redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska

dr Witold Jankowski
redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”