Harvard Business Review Polska ICAN Institute
Skuteczna informacja zwrotna: kluczowe narzędzie rozwoju siebie i innych

„Harvard Business Review Polska” zaprasza na webinarium

Wykorzystaj informacje zwrotną by poprawić zwinność firmy!
Tylko czym właściwie jest ta zwinność?

Jest zdolnością do szybkiej adaptacji, porzucania przeterminowanych rozwiązań i jednoczesnego wypracowywania nowych. Jest zbiorową kompetencją umożliwiającą wychwytywanie szans i dostosowanie struktury organizacji by optymalnie je wykorzystać, nawet na chwilę nie przestając się rozglądać za kolejnymi.

Zwinność jest przewagą ewolucyjną firmy. Dokładnie tą, której trzeba by rozwijać się w sytuacji nieustającej zmiany.

Więcej o zwinności dowiesz się podczas konferencji Knegtmansa: Agile talent. Już teraz możesz jednak poznać bliżej jeden z jej elementów: Korzystanie z informacji zwrotnej.

Przybliży go Piotr Stohnij, podczas webinarium, na które zapraszamy 11 lipca.

Biorąc w nim udział dowiesz się:

  • Kiedy informacja zwrotna rozwija, a kiedy niszczy?
  • Dlaczego model "kanapki" już nie działa i na co go zamienić?
  • Feedback czy feedforward?
  • Jak odczytywać informację zwrotną od pokoleń Y i Z?
  • Kto może, a kto powinien przekazywać informację zwrotną?
Po webinarium prosimy oczywiście o informację zwrotną

Poznaj naszego eksperta:

Piotr Stohnij

Piotr Stohnij
ekspert i wykładowca ICAN Institute

W swoim doświadczeniu łączy perspektywę marketingową i HR-ową. Zarządzał obszarem corporate learning w ICAN Institute, a następnie pełnił funkcje menedżera mediów społecznościowych i redaktora portalu internetowego „Harvard Business Review Polska”. Dziś działa jako trener i konsultant w obszarze automatyzacji marketingu, mediów społecznościowych i zarządzania kryzysowego, a także zmiany pokoleniowej oraz marketingu rekrutacyjnego. Przeprowadził prawie 600 godzin zajęć dla kadry zarządzającej. Regularnie występuje na konferencjach i webinariach oraz publikuje na łamach czasopism branżowych, takich jak „Marketer+” i „Nowa Sprzedaż”.

Ukończył Uniwersytet Warszawski, komentując wpływ mediów społecznościowych na stosunki międzynarodowe, a także prestiżowe programy edukacyjne na poziomie MBA oraz liczne szkolenia prowadzone przez autorytety zarządzania z Polski i ze świata. Jest autorem jednej z pierwszych masowych inicjatyw polskiego Facebooka, Dnia Bez Smoleńska, który na początku 2011 roku (czyli zanim poznaliśmy całą siłę mediów społecznościowych) w tydzień zyskał ponad 100 000 głosów poparcia oraz międzynarodowy rozgłos.

Pełni funkcję wiceprezesa Fundacji Masculinum i prezesa stowarzyszenia HR Generation Next. Prowadzi blog biznesowy www.stohnij.pl.

Data: 11 lipca 2019 roku
Godzina: 10:00
Czas trwania: ok. 30 minut

Zgłoś udział

Rejestracja na webinarium została zakończona. Dziękujemy za zainteresowanie.