Harvard Business Review Polska ICAN Institute

Relacja z webinarium „Harvard Business Review Polska”

Przekazana z szacunkiem i w bezpośredni sposób informacja zwrotna nic nas nie kosztuje, a może czynić cuda z punktu widzenia produktywności zarówno jednostek, jak i całego zespołu. Natomiast jej brak prowadzi do całkowitej bezradności. Załamuje się komunikacja w zespole. Liderzy odrywają się od reszty grupy. Ale gdy rozegramy sprawę właściwie, informacja zwrotna zaowocuje skuteczniejszą współpracą, poczuciem wspólnego celu i trwałą zmianą na lepsze.

Jak właściwie korzystać z informacji zwrotnej?

Przybliżył nam to Piotr Stohnij, ekspert ICAN Institute, podczas webinarium: „Skuteczna informacja zwrotna: kluczowe narzędzie rozwoju siebie i innych”

Ogladając relację z webinarium dowiesz się:

  • Kiedy informacja zwrotna rozwija, a kiedy niszczy?
  • Dlaczego model kanapki już nie działa i na co go zamienić?
  • Feedback czy feedforward?
  • Jak odczytywać informację zwrotną od pokoleń Y i Z?
  • Kto może, a kto powinien przekazywać informację zwrotną?
Zapisałeś się na webinarium? Wpisz tylko swój e-mail.

Poznaj naszego eksperta:

Piotr Stohnij

Piotr Stohnij
ekspert i wykładowca ICAN Institute

W swoim doświadczeniu łączy perspektywę marketingową i HR-ową. Zarządzał obszarem corporate learning w ICAN Institute, a następnie pełnił funkcje menedżera mediów społecznościowych i redaktora portalu internetowego „Harvard Business Review Polska”. Dziś działa jako trener i konsultant w obszarze automatyzacji marketingu, mediów społecznościowych i zarządzania kryzysowego, a także zmiany pokoleniowej oraz marketingu rekrutacyjnego. Przeprowadził prawie 600 godzin zajęć dla kadry zarządzającej. Regularnie występuje na konferencjach i webinariach oraz publikuje na łamach czasopism branżowych, takich jak „Marketer+” i „Nowa Sprzedaż”.

Ukończył Uniwersytet Warszawski, komentując wpływ mediów społecznościowych na stosunki międzynarodowe, a także prestiżowe programy edukacyjne na poziomie MBA oraz liczne szkolenia prowadzone przez autorytety zarządzania z Polski i ze świata. Jest autorem jednej z pierwszych masowych inicjatyw polskiego Facebooka, Dnia Bez Smoleńska, który na początku 2011 roku (czyli zanim poznaliśmy całą siłę mediów społecznościowych) w tydzień zyskał ponad 100 000 głosów poparcia oraz międzynarodowy rozgłos.

Pełni funkcję wiceprezesa Fundacji Masculinum i prezesa stowarzyszenia HR Generation Next. Prowadzi blog biznesowy www.stohnij.pl.

Czas trwania: ok. 30 minut

Wypełnij formularz, aby obejrzeć nagranie